تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

ضمانت بازگشت

بازگشت 7 روزه محصول

استرداد کالاهای الکترونیک:

۱- پس از دریافت بسته، مشتری ۴۸ ساعت فرصت دارد تا نسبت به تست و آزمایش محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال با تکمیل فرم استرداد بخش فروش را مطلع نماید. بخش عمده ای از اشکالات قطعات الکترونیکی مربوط به اطلاع نداشتن مشتری از نحوه استفاده از قطعه است. حتما پیش از استفاده از قطعه نحوه کار با آن را به طور کامل در سایت صنعت بازار یا سایر منابع آموزشی مطالعه نمایید. صنعت بازار هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه آسیبی که از جانب مشتری به قطعات وارد شود ندارد. از آسیب های شایعی که توسط مشتریان به محصولات وارد می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۲- قطعه به علت اعمال ولتاژ یا جریان غیر متعارف بسوزد.

۳- قطعه به علت لحیم کاری به شیوه غلط بسوزد.

۴- پین های دیتای قطعه به علت عدم اطلاع و تجربه مشتری به صورت اشتباه متصل شده باشد.

۵- ما همواره سعی داریم به ایمن ترین روش محصولات را بسته بندی نماییم و هنگام ارسال کالا بیشترین دقت را به خرج دهیم، خطای انسانی در این امر غیر محتمل نیست. اگر هنگام باز کردن بسته بندی، هرگونه ایراد و آسیب ظاهری (مثل شکستگی یا تغییر شکل) و یا عدم تطابق کالا با تصویر آن در سایت مشاهده کردید بدون اینکه محصول را از بسته شفاف خارج کنید مارا مطلع نمایید.

۶- اگر قطعات حساس به ولتاژ استاتیکی سهوا به صورت غیر استاندارد بسته بندی شده باشد یا پایه های آی سی دچار تغییر فرم شده باشد، پیش از باز کردن بسته به ما اطلاع دهید.

۷-اگر پس از مطالعه شیوه صحیح استفاده از محصول، از نظر عملکردی اشکالی را مشاهده کردید با پشتیبانی در تماس باشید و در صورت برطرف نشدن مشکل، محصول را برای بررسی های بیشتر ارسال نمایید. در صورت روشن شدن ایراد محصول توسط کارشناسان ما، تمام خسارت جبران خواهد شد.

۸- اگر از زمانی که محصول را دریافت کرده اید بیش از ۴۸ ساعت گذشته باشد و پس از آن مشکل را گزارش دهید، امکان بررسی استرداد کالا وجود نخواهد داشت.

۹- اگر محصول سالم است اما پس از خرید قطعه متوجه شوید که مناسب کار شما نیست و برای پروژه شما جوابگو نیست، امکان استرداد کالا به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

 

نحوه ارسال کالا توسط مشتری

۱- لطفاً قبل از هر اقدامی با پشتیبانی فروش تماس بگیرید.

۲- مدت زمان بازگرداندن کالا ۴۸ ساعت پس از تحویل می باشد.

۳- برای ارسال، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام به همراه کالای اصلی ارسال شود.

۴- نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

۵- برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.

۶- در صورت تایید نشدن ایراد توسط کارشناسان، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

خدمات پس از فروش محصولات:

کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتي ، خدمات پس از فروش و يا امكان عودت نمي باشد، مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول  زمان و نحوه گارانتی مشخص شده باشد، با این وجود در صورت امکان و با هماهنگی با فروشنده اصلی سعی می کنیم تا با مرجوع نمودن کالا به شرکت فروشنده ، نسبت به تعمیر و یا تعویض کالا اقدام نماییم که بدیهی است در اینصورت با توجه به اینکه اکثر کالاها وارداتی می باشند هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به عهده مشتری می باشد و مشتری می بایست زمان لازم برای انجام مراحل تعویض و یا تعمیر را پبذیرد. همچنین مسئوليتي از بابت آموزش ، چگونگي كار با قطعه و … به عهده فروشگاه نمي باشد اما همیشه سعی نموده ایم تا در حد امکان نسبت به جمع آوری و در دسترس قرار دادن مطالب فنی ، نمونه کدها و نحوه استفاده از قطعات موجود در فروشگاه اقدام نماییم.